Werkwijze Copywriting

Stap 1: Kennismaking & Intake

We starten met een (persoonlijk, online of telefonisch) intakegesprek waarin we je wensen bespreken. Tijdens de intake stel ik je vragen en inventariseren we wat je nodig hebt aan teksten. We bespreken jouw bedrijf, je doelgroep, de tone of voice; alles om voor jou de perfecte tekst te schrijven. Teksten die jou en je bedrijf neerzetten zoals jij voor ogen hebt en die natuurlijk een grote aantrekkingskracht uitoefenen op potentiële klanten. 

Stap 2: Vaste prijs en levertijd vooraf

Je ontvangt vooraf per e-mail een prijsindicatie en vaak kan de prijs al tijdens de intake worden gegeven. Je krijgt altijd een vaste projectprijs. Zo weet je meteen waar je aan toe bent en kom je achteraf niet voor verrassingen te staan. Ook wordt de levertijd met je besproken. Na je akkoord ga ik meteen voor je aan de slag. 

Stap 3: Concept tekst in je e-mail 

Ik schrijf alle teksten in een conceptversie. Die ontvang je per e-mail en dan bespreken we samen of er nog iets toegevoegd of gewijzigd moet worden. Een correctieronde zit altijd bij de prijs inbegrepen. 

Stap 4: Definitieve versie en publiceren

Ik verwerk eventuele aanpassingen en hierna ontvang je de definitieve versie per e-mail. Je teksten zijn klaar om te publiceren! 

Maak van jouw verhaal ook een succesverhaal!

Laat je bedrijf groeien met krachtige tekst. Neem gerust contact op voor vrijblijvend advies.