EVEN OVER SEO

Je hoort me niet vaak over SEO en daar heb ik een reden voor. Ik schrijf voor de klant, niet voor Google. En als ik de juiste content schrijf voor jouw klant, word je gevonden in Google. Je wordt doodgegooid met SEO-‘experts’ en ze spreken elkaar vaak tegen. Ik beschouw iemand pas als SEO-expert als ze in de inner circle van Google zitten, en dat zijn er niet veel. Google screent websites op wel 200 punten die van invloed zijn op jouw vindbaarheid en dat zijn veel waar tekst geen invloed op heeft. Denk aan de laadtijd van je website bijvoorbeeld. En of er activiteit is op je website. Daarbij kan je nu op plaats 7 staan en na het plaatsen van de tekst op plaats 8, niet door de tekst maar omdat je concurrent zijn site geboost heeft tegen betaling, ik noem maar iets. Allemaal factoren waar ik geen invloed op heb. 

 

SEO CRITERIA IS GEEN DAG HETZELFDE 

 

SEO verandert constant, daarom moet je juist schrijven voor je klant. Daarbij schrijft een SEO-expert teksten voor Google, niet voor je klant. Maar je hebt niets aan gevonden worden als je tekst de klant niet overtuigt. Dan krijg je een enorme bounce rate om maar even met een vakterm te gooien. Mensen die op je website komen en meteen weer wegklikken. En dat ziet Google ook en daardoor kom je weer lager in de ranking. 

 

SCHRIJF VOOR JE KLANT

 

Laat je daarom niet gek maken en zorg voor sterke, overtuigende teksten, met pakkende titels en tussenkopjes. Google houdt van goede content en die schrijf ik voor je! Zorg voor sterke content en een actieve website die regelmatig van content wisselt. Met bijv. blogs, evenementen, nieuwtjes of een simpele wijziging. En zorg voor originele content, heel belangrijk. Plagiaat wordt Google boos van. 

Mijn focus is jouw omzet. Ik schrijf door de ogen van jouw klant, voor jouw klant. Dat is mijn expertise, klanten overtuigen en binnenhalen. KOHNO is dat, Knowledge of Human Nature Optimization🤗, ter plekke bedacht natuurlijk maar het is gewoon waar! En het werkt!